Auckland over and over again

5 februari 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Ik kom er achter dat ik al bijna 2 maanden geen update gegeven heb... oeps. Hierbij dus mijn nieuwe prachtige update die veel te laat is. Maar ja laten we het erop houden dat ik het veel te druk heb.

31 januari t/m 5 februari 2019

Vandaag zijn Chris en ik voor de 4e keer terug in Auckland. We hebben een lange busrit g eehad en besluiten dan ook na het inchecken meteen naar de foodalley te gaan voor de bentobox. De bentobox at ik voor het eerst in de eerste week met de groep van Ultimate. Nu 4 maanden later zitten we er weer, dit keer met zijn 2e.

Het voelt goed om weer terug te zijn in Auckland. In de stad waar mijn avontuur begonnen is. We blijven hier 6 dagen opzoek naar werk in het noordereiland. Ondertussen loop ik dagelijks door het centrum heen, door de straatjes die ik herken van 4 maanden geleden. Terwijl ik herinneringen ophaal en terug denk aan het begin van de reis. Aan hoe ik hier aankwam om het vliegveld geen idee waar ik was of waar ik heen ging of waar ik aan begon. En nu loop ik al 4 maanden in dit land rond en ik heb nog steeds geen idee wat ik nou aan het doen ben. Iik weet alleen dat ik een geweldige tijd gehad heb en dat er nog een geweldige tijd komen gaat.

Ik ga vaak terug naar de haven in deze daagjes. Daar had ik mijn eerste ontbijt in nz met Annika en Emily, waarbij je heel mooi bij het waterzit en overzicht heb over de omgeving van de stad. Dit is echt een beetje mijn plekje gevonden uitkijken op het water en terugdenkend aan alles wat ik heb meegemaakt en nog mee ga maken tijdens deze geweldige reis.

Na een paar dagen hebben Chris en ik werk en accomodatie gevonden in Hastings. We besluiten dan ook om zo snel mogelijk die kant op te reizen met de Intercity bus. Ins de volgende blog zal ik meer schrijven over het werk, de accomodatie en de rest van mijn reisplannen.