Back to Auckland again en Hahei

14 oktober 2018 - Hahei, Nieuw-Zeeland

11 en 12 oktober 2018

2 heerlijke relaxdagjes gehad in Auckland. 11 oktober aangekomen met de bus, lekker wat gegeten en de rest van de avond spelletjes gespeeld met Emily, Annika en Christian. We delen met zijn 4e een kamer! 12 oktober uitgeslapen en alleen de kamer uitgekomen om boodschappen te doen, te eten en een rondje door Auckland centrum te lopen.

13 oktober 2018

Vandaag voor de 3e en laatste keer afscheid genomen van het Base hostel en Auckland. Vandaag begint de reis naar het zjiden. Als eerst gaan we weer naar Hahei waar Hot water beach en Cathedral cove zijn. Dat betekent dat we weer een bus hebben met weer allemaal nieuwe mensen, het is zo speciaal om zoveel nieuwe mensen te mogen ontmoeten! Eerst gaan we naar Hot water beach wat wel anders aanvoelt als vorige week. Met de eerste groep had ik natuurlijk een super goede band opgebouwd en we kenden elkaar natuurlijk harstikke goed. S'avonds heb ik heerlijk bij een groepje gezeten die ik nog kenden van de Bay of Islands en die daar al een nachtje eerder waren dan ons. Met dat groepje zijn we toen het echt donker was naar de sterren wezen kijken.

14 oktober 2018

Vandaag is onze vrije dag en besluiten we om naar Cathedral Cove te lopen. Waarbij we tussentijdse stops inlassen bij 2 kleinere bayen en een uitzichtspunt over Cathedral cove. Het is prachtig om weer terug te zijn en deze keer hebben we zelfs gezwommen, in Narnia! S'avonds hebben we met een groepje uit de bus Cards agains Humanity gespeeld, is een erg leuk spel en de groep was ontzettend gezellig! Morgen vertrekken we met de bus naar Rotorua waar een aantal van de busgroep een andere kant op zullen gaan. Een aantal van ons waaronder ik blijven 4 nachten in Rotorua omdaarna op de volgende bus te kunnen springen.

1. Carla DE KORT:
    17 oktober 2018