Rotorua

17 oktober 2018 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

15 oktober 2018

Vanochtend vertrekken we naar Rotorua, maar voor het zover is gaan we meteen groepje nog gsnieten van een prachtige zonsopgang. Die fotos zijn terug te vinden bij de blog van gisteren. Bij terugkomst snel ontbijten spullen verder pakken en de bus in. Onderweg stappen we uit in Matamata, dat is het stadje waar Hobbiton bij in de buurt ligt. Dit hele stadje is dan ook gericht op The lord of the Rings en The Hobbit, met schilderingen, quotes en namen. Voor Hobbiton zelf zal ik nog 2 dagen moeten wachten. Aangekomen in Rotorua vind ik het meteen al een leuke stad, de winkeltjes en de straten spreken me meteen aan. Na aankomst in het hostel ga ik dan ook oppad. Ik doorspit het centrum en ga op zoek naar de Hobbiton tour shop waar ik de reservering van Christiaan en mij voor Hobbiton bevestig. Verder heb ik een hele leuke middag in het stadje gehad en geniet van de tijd die ik alleen doodbreng.

16 oktober 2018

Niet zo'n drukke dag gepland vandaag, samen met Christian, Laurens en Timo gaan we een rondje lopen en richting het meer. Dit doen we rustig aan terwijl we lekker rondkijken en gezellig aan het kletsen zijn. Ook buiten het centrum om is Rotorua een prachtige stad! S'avonds houd ik me bezig van relaxen op de kamer en lekker serie kijken.

17 oktober 2018

Jaja vandaag is de dag van Hobbiton, maar dat lees je in de blog die ik direct na deze zal plaatsen. Na Hobbiton ben ik alleen een wandeling gaan maken van een paar uur waarbij ik gewoon een kantop ben gelopen wat me wel aansprook. Hierbij ben ik langs een paardenracebaan gekomen, waar opdat moment geen evenement plaatsvond maar waar je gewoon op mocht lopen. Door mijn ongeplande wandeling ben ik uiteindelijk nog op een hele mooie plek uitgekomen waar een hele mooie wandeling naar het centrum stond aangegeven. S'avonds ben ik bezig met het bijwerken van een blog, wat ik de afgelopen dagen niet gedaan heb. Vandaar dat je nu 3 blogs hebt in een paar uurtjes tijd.

1. Emmie:
    17 oktober 2018
    Fijn om te lezen dat je ook momenten voor jezelf neemt. En dat je ook hiervan kunt genieten en nieuwe dingen ziet.