Hastings part 2

13 april 2019 - Wellington, Nieuw-Zeeland

14 maart t/m 12 april 2019

Nog een maandje werk te gaan en dan kan eindelijk weg van deze plek. Ik tel momenteel echt de dagen af, ik heb geen zin meer om te gaan werken en mentaal en fysiek ook geen puf meer. Echt tijd om weer te gaan reizen dus. Maar voor het zover is nog een maandje werken en geld verdienen.

In de tussentijd is er ingebroken in het huis, mijn tablet en camera zijn gejat en ook nog wat kleinere dingetjes. Ik heb mijn spullen moeten vervangen en had daar eigenlijk helemaal geen geld voor, helaas was het wel echt nodig. Gelukkig kan ik hier over een paar daagjes wel weg.

13 april 2019

Vandaag ga ik eindelijk weg!! Na hier 2 maanden gezeten te hebben kan ik eindelijk weg en weer gaan reizen, mijn bus naar Wellington vertrekt sochtends en doet er ongeveer 5 uur over om aan te komen. Mooie busrit door de heuvels met goed uitzicht, na aankomst in Wellington check ik in en ga ik gelijk naar buiten. Ik loop een paar uur rond bij de waterfront en kijk uit over de bergen en de oceaan, ontzettend mooi en fijn om weer terug te zijn. Ik voel me ook meteen weer vrij, geen stress meer van Hastings en geen werk meer. De komende 3 maanden wordt het heerlijk reizen en ontspannen. Als ik savonds weer in het hostel ben blijk ik 5 hele gezellige kamergenootjes te hebben, we reizen allemaal alleen en zijn ontzettend verschillend maar toch kunnen we het ontzettend goed met elkaar vinden! De rest van de avond klets ik dan ook met de meiden en kijk ik lekker wat netflix in bed.