Wellington

2 november 2018 - Wellington, Nieuw-Zeeland

28 oktober 2018

Vandaag vertrekken we naar Wellington, wat een 4 uur durende busreis gaat worden. Wat super lang is als je met je spullen bij je benen zit en geen beenruimte hebt. Onderweg een paar keer gestopt om boodschappen te doen en koffie te halen. Tijdens de busrit gekletst met mijn Nederlandse buur en heerlijk naar muziek geluisterd. Aangekomen in Wellington meeten Christian en ik Gabriella, van de eerste week in Auckland. Samen gaan we ergens koffie drinken en dineren. Het is echt super leuk en gezellig om elkaar weer te zien.

29 oktober 2018 t/m 2 november 2018

Afgelopen dagen van alles gedaan in Wellington, veel rond gelopen in de stad en afgesproken met oude reismaatjes en vrienden. Savonds meestal gezellig drankjes gedaan in een bar en gezellig bij gekletst. Ik heb mount Victoria beklommen met Christian, waarvan je een mooi overzicht hebt over de stad en de omgeving.

Samen met Timo heb ik de Wellington movie set tour gedaan, waarbij je langs plekken gaat waar Lord of the Rings is opgenomen. Een aantal scenes hebben we dan ook prachtig nagedaan :) Ook hebben we hierbij een bezoekje gebracht aan de Weta Caves, daar hebben we een documentaire gezien overde maak van the hobbit, lotr en een heleboel meer films. Super leuk en intressant. In het winkeltje hadden ze super veel lotr en the hobbit spullen, van simpele postkaarten naar zwaarden en beelden. Super leuk om te zien en om uitleg te krijgen over het achter de schermen gedeelte!

Ook hebben we nog een keer gemeet met Lieve, Kate, Gabriella, Christian en ik. Allemaal van de eerste week in Auckland. Super leuk om weer eventjes met een groepje bij elkaar te zijn en met zijn alle lekker ergens te eten! Voelde echt weer als vanouds!

Morgen gaan Christian en ik met de ferry naar het zuidereiland en willen we daar opzoek naar werk. Ik ben erg benieuwd naar het zuidereiland en wat het mij te bieden heeft!

1. Carla DE KORT:
    2 november 2018
    hele leuke foto's. Vooral die van de herkenbare plekken van de film. TOP
  2. Emmie:
    2 november 2018
    Geweldig Judith. Inderdaad grappig de foto's van de sets.